BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 12, 2009


assalamualaikum..
mohamad Farouk b. Roslan...
dilahirkan pada 13 0gos 1989...
di hospital besar melake...
wat mse nie dah 3 tmpat aku pnh tggl...
brickfield kl.. chers selangor.. lastly sepang... rumah fmly aku skrg...
aku dbesarkan oleh sorg anggota polis...
tau r kan cmne sorg yg brdsiplin didik anak die... garang tu...
sekolah rndh di srk. la salle 1 k.lumpur....
psatu brpindah mse drjah 3 ke srk. sg besi...
zamn rmje aku brmula kt smk. sg besi....
lpas pmr aku aplly teknik... dapt kt kajang.. course kejtraan mkanikal...
2 thun aku kt skolah teknik... result spm ckup mkn jerk wat aku rse cmas gler....
aku aplly bdang kmhiran.. apply upu tk dpt mmdgkan spm yg x sbrape....
aku ditawarkan krsus lndscape construction(mmg course yg aku mntk)
tempat aku blaja tu kat ikbn kuala perlis... 7 jam dari k.lumpur...
stahun aku kat sne.. byk pgalaman manis dan pahit spnjang pengajian aku kt sne...
rmai jgk mmber yg aku dapat kt sne.. trutamenye bdk blah utare...
aku brjaye tmatkn pngajian aku kt sne n dapat sjil SKM1 dan 2...
pastu aku dpat wat prktikal kt perbdanan putrjya...
srnok gler dpt keje kt sne... dlm mse yg sme aku cbe2 apply uitm...
aku dtwarkan kos yg tkde lgsung dlm plihan aku mse isi borg tu(pengursan mklumat)...
tp nk wat cmne tu r rzeki aku... aku mntak pndpt pgawai tmpat aku kje dlu(putrjya)..
die kte pg jer coz die kate DIIM nie spek kje die luas... aku brsyukur ngan ape yg aku dapt sbb bribu yg tk dpt msuk U kt luar sne tu....
tiap2 ari aku bdoa spye aku dapt wat terbaik spnjg pngajian aku nie..
aku tknk hmpekan hrapan mak bpak aku...
wlaupun course nie bkn plihan aku.. aku akn cbe yg terbaik spnjg pngajian aku kt cnie...
aku hrap mmber aku yg pndai kt cnie dpt mnggunekan kpndaian dorg tu ngn btul.. aku tau rmai yg pndai dlm klas aku.. aku hrap sgt dorg dpt brkgsi klbihan yg dorg ade tu.. aku ngaku aku nie lmah ckit dlm akdmik.. please r.. bntu aku...
mntak maaf r klau aku nie xbrckp sgt dlm klas... snang cter aku nie pmalu ckit...
cbe2 r brckp ngn aku... aku ssah ckit nk tgur org... tp ble aku dah knal sorg tu aku akn cbe jd kwn yg baik ....
tme ksih r kt mmber yg bru aku knal kt cnie yg xsmbong ngn aku...
dah r tu.. tkat tu je aku dpt tulis wat mse nie... pnat r...

0 comments: