BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 9, 2009

aKtiViTI Di mALaM rAyE....






Aktiviti DI mALaM RAye….

Cuace hari tu mememng cantik…

Aku memulakan perjalanan dari rumah pada pukul 5.45 petang….

Cuace memang btul2 mnyeblahi aku, klau la ujan.. perghh… basah lenjun la dibuatnye

Coz aku naik moto je…

Dalam perjlanan aku tu aku bernti sekejap kat RNR coz da masuk waktu ntuk berbuke pose…

Aku berbuke ngn air kosong dan roti je pastu trus solat maghrib…

Pastu aku trus mneruskan perjlan aku ke kampong…

Aku sampai kt kmpung aku lbih kurang dalam pukul 8stgh mlm iaitu di alor gajah, melake…

Sampai je kt pekan alor gajah aku tertarik ngn lampu2 kt deretan rumah kedai lame yg telah diperbaiki dan dicat semula mnjadi baru…

Mase tu la aku memulakan aktiviti aku iaitu snap tempat2 yg pnuh ngn lampu2 yang cantik…

Lepas da puas aku snap sume gmbar kt ctu aku meneruskan perjalanan menuju ke kmpung…

Yang paling tak bestnye jalan sebelum sampai ke rumah nenek aku tu aku msti lalu gak kawasan perkuburan .

Aku melalui jlan tu ngan penuh rase cuak…

Tibe aku terpikir plak cerite seekers kat ntv7 tu…

Hahaaha…

Aku berhentikan motor aku btul2 kt kawasan perkuburan tu dan trus ambik gambar..

Da la glap… slamat la camera aku tu ade flash…

Dapt gak aku jadik ahli seekers mlm tu… hahaa…

Aku pun tk tau knape la mase tu aku jd brani plak, elok hbis je aku snap gmbar aku da mule blik rase cuak..

Kelam kbut aku cbut ngn moto aku mneruskan perjalanan….

Sampai je rumah nenek aku adku disambut family aku dan saudare mare…

Aku tersengih atas moto sebab diorg sume pandang aku plik je…

Aku tnye knape?

Diorg sume kate muke aku pucat cam kne kejar hantu…

Aku tergelak dan cerite blik kt diorg ape aktiviti plik yg dah aku buat pade mlm raye tu…….

Sekian…. =)


0 comments: