BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 10, 2009

PSU oH PSU......

PSU oh PSU….

Aku nak cite ckit psal PSU yang menjadi

masalah kepade sume junior2 kat uitm nie…

PSU nie memang ade bagusnye tapi ade jugak buuknye…

Baru2 nie aku bru je diarahkan oleh

senior2 coz aku untuk wat PSU…

Antare sign yg kne ambik adalh exco dan jwatan

kuasa di dalm course society aku…

Memang bende lah paling aku myampah nak buat…

Da la diorang bagi time org ade test..

Assignment melambak2…

Pade mulenye aku buatla sebab member2 klas aku

panggil exco tu wat PSU beramai2…

Pastu aku da tak wat dah…

Ade la dalam lime orang je yang aku ambik sign….

Aku da malas da nak pegi ambik coz buang mase aku je…..

Pade tarikh yg terakhir untuk submit sume PSU aku redha je…

Ape nak jadi, jadilah… asalkan diorang gembire….

Lastly aku terselamat daripade dipanggil exco coz

Orang yang tak siap bawah dari lime sje yg dipanggil….

COnclusionnnye PSU nie buang mase je…

Menyusahkan kedua2 blah pihak… senior n junior….